söndag 22 december 2013

Skammen

den blodröda avgrundsdjupa pulserande jagtrorjagdörskammen infann sig i går eftermiddag efter en katastrofal insats i en hopptävling. Att det kändes så mycket beror väl på att det handlar om något jag verkligen bryr mig om men det gör inte känslan så värst mycket angenämare. Om en klubbtävling kunde förorsaka så här mycket känslor vågar jag knappt tänka på hur det skulle kännas att inte klara årets mål. Plötsligt är allt babbel babbel om att hur det än går så är jag en vinnare eftersom jag har mer pengar än förut bara blaj. Loosing is not an option!

2 kommentarer:

  1. Det är en option men den är inte in the money...

    SvaraRadera
  2. Not quite, att misslyckas är inte ett alternativ däremot kan man göra misstag som man kan lära sig något av.

    SvaraRadera